Vad händer nu?

När jag chillade i monaco i 35 graders värme och smällte bort..
 
Hej, nu va det ett tag sen, vi är inne på Augusti månad och de har gått fyra veckor sen jag var i Monaco. Vilket också betyder fyra veckor utan att blogga. Det har hänt lite grejer under den tiden såklart. Jag har officelt gått och blivit anställd på Colin Magazine, kommer fota och skriva lite artiklar. Är så tacksam och så glad, att jag redan nu som 18åring får ett sånt här jobb. HELT SJUKT!!
 
Är väldigt spänd för framtiden och nu är det bara att fortsätta arbeta sig uppåt och jag vill ju ha bloggen som en platform för att kunna dela av mig av mitt liv. För tror verkligen att det kommer hända grejer nu! Jag måste verkligen se till att ta vara på allt detta och delvis satsa bloggen. Så ska verkligen försöka göra mitt allra bästa för att få till att denna blogg blir så bra som jag tror den kan bli. Ska bara gå och bli lite van att stå framför kameran, trivs ju rätt bra bakom den haha. 
 
Tillsvidare får ni ha det så bra!
1
Anonym

Hur fick du jobb på Colin magazineföresten? :)