Today´s shopping

Denna snygga jacka med bomber influenser från Cos
 
Den skönaste skjortan jag lagt händerna på, snygg och hur bra som helst för sommaren
 
En stickad tröja även den från Cos, perfekt för sommaren den med. Tror den kan bli ännu snyggare med en bra bränna.
 
ÄLSKAR denna påse, kan man göra det ens? Sen i lägre vänsta hörnet ser ni två t-shirt som också är från Cos haha. 
 
Asså ni förstår inte hur skönt det kändes att bara kunna handla vad jag ville idag, har varit så snål när det kommer till kläder under en så lång tid, vet inte ens när jag köpte mitt senaste klädesplagg (adidas skorna och kostymen samt skorna räknas inte). Jag hade igår kväll bestämt mig för att bara köpa exakt de jag ville ha och så blev det! Hur underbart som helst! Är supernöjd och det är verkligen plagg som funkar till vad som helst, fest som vardag.