My 5 best menswear stores

Hej på er! Mode och stil är ju som sagt ett väldigt stort intresse hos mig och jag känner min nuvarande stil väldigt bra. Jag vet vad jag gillar och inte gillar helt enkelt. Vilket gör att jag lätt köper kläder på samma ställen där jag vet vad jag får eller vad man ska säga haha. Så jag tänkte dela med mig av de 5 bästa butikerna för herrkläder enligt mig. 
 
Och vi börjar med den svenska modejätten H&M och som ni säkert har märkt äger jag en hel del plagg därifrån. Köper dock endast plaggen från deras trend kollektioner. Bra priser och snygga plagg helt enkelt! Denna butik hittar ni på Smålandsgatan 16
 
Näst på tur har vi Acne Studios. Detta är väl ett märke med något för hög prisklass för mig just nu så det händer inte allt för ofta att jag köper med mig något. Men älskar att gå runt i denna butik som ligger på Norrmalmstorg 2 och sukta efter plaggen. 
 
Sen har vi grymma Aplace som är en butik som har en hel drös av olika märken från hela norden. Här hittar man b la Whyred, Hope och Samsøe & Samsøe. En massa fint helt i min smak! Den hittar ni på Norrlandsgatan 11
 
På Drottninggatan 63 hittar vi Weekday! En solklar favorit hos mig och det är här jag köper alla mina jeans och basplagg. Det finns alltid något där och då för en väldigt liten summa! En butik som jag tror de allra flesta uppskattar! 
 
Sist men inte minst har vi COS, butiken för den som gillar minimalistiska plagg med stilrena detaljer. Handlade där rätt ofta förrut, men det var ett tag sen nu. Delvis för att priserna tyvärr kan vara lite för höga. Men det är absolut en butik värd att kolla in och det gör du på Biblioteksgatan 3 
 
 
Hoppas ni tyckte om inlägget!