A denim jacket

Jeansjacka från Levi´s | Tröja från Acne studios | Jeans från Weekday | Skor från Adidas stan smith 
 
Jag är ju inte riktigt klar i skallen som går ut med jeansjacka såhär mitt i vintern haha. Men kände att det vore kul att visa upp lite annat än min kära kappa. Tycker det är så jävla snygg färg på just denna modell också, snodde den från min syster om jag ska vara ärlig också haha. 
2
Linnéa Thell Jansson

åh den där modellen var verkligen skitsnygg!! Är exakt samma äger ingen vinterjacka pga fult, och tänker varje gång jag går ut att "hur kallt kan det vara" men ångrar mig lika grovt varenda gång!

Svar: Ja visst va den, haha känner igen mig
Rasmus Lindahl

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Skitsnygg jacka! Sådan härlig modell och perfekt färg. Bra val att sno den från din syrra! :3