10 things I like for march

 
Vi är i mitten av mars och våren ligger framför våra fötter! Molnen har skingrat sig och solen tittar fram! Nu ska det i och för sig börja snöa och bli kallt igen. Men fortfarande, vi går mot rätt håll! Därför har jag gjort en liten lista för tio saker under mars jag gillar och behöver!
 
  • Eytys nya modell "Doja" kan vara det snyggaste i skoväg just nu
  • Zayn Malik släpper sitt debutalbum den 25 mars och det lutar åt att bli magiskt! Hans senaste låt hittar ni här 
  • Min Aesop Fabulous face cleanser är en favorit hos mig, den har verkligen hjälpt min hy att hålla sig ren och fräsch
  • Denna skönhet från Gucci 
  • En utstickande ryggsäck är den ultimata accesoaren i vår och fendi har den perfekta modellen
  • Besöka Eytys nya butik på Norrlandsgatan 
  • Säsong 3 av Faking it, rekomenderar den serien starkt 
  • Den här videon 
  • Fira min Bästa vän Tina som fyller hela 20 år! Kommer bli galet 
  • Denna sweatshirt, även den från Gucci